Ez nem ok a vidámságra!

Fontos! A híreink valóságtartalma a címkézésekben követhető vissza.A "poén" címke alá tartozó bejegyzéseknek semmilyen valóságtartalma nincs és mégcsak meg sem közelíti azt. Ne légy túl kíváncsi

Utolsó kommentek

Címkék

Friss topikok

Archívum

Gólya helyett részeg postagalamb hozza a gyereket

2011.08.19. 00:02 | Mekintos | 3 komment

 

Egy részeg postagalamb állapotának betudhatóan nem egy levelet hanem egy gyermeket kézbesített egy vietnámi családhoz. Később mint kiderült a galamb nem csak részeg volt, hanem tudathasadásban is szenvedett ráadásképp nem ez volt az első eset.A galamb először a kéményen át próbálta a gyereket betuszkolni de mivel látta hogy ez nem megy ezért egy közeli tér felett engedte el a gyermeket(a gyermek sajnos nem élte túl a zuhanást).Ezek után megkísérelt egy az előzőnél kissebb gyermeket eltulajdonítani de egy griffmadár közbeszólt.Emléke örökké bennünk él R.I.P. Részeg Postagalamb..

Címkék: poén

A bejegyzés trackback címe:

https://hatyar.blog.hu/api/trackback/id/tr203163916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.08.22. 13:48:48

Ez a Madarak című film remake-jének cast-ingja! Én is ott voltam. Egy pacsirtát szerettem volna statisztálni, de kiselejteztek, mert kellett a hely egy közeli vállalkozó fiának. :(

Mekintos 2011.08.22. 19:25:00

Attol tartok nem teljesen értem.Pacsirtát szerettél volna statisztálni?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.08.23. 09:51:56

@Mekintos: Igen. Én alakítottam volna a 127. pacsirtát a filmben. Tudom nem nagy szerep, de ezt a terhet még elviseltem volna. De ebből is kitúrtak!

;)
süti beállítások módosítása